Naruto Eternity

Your destination for Naruto Eternity news and information
 
HomeCalendarFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Clan Discussion

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Sat May 02, 2009 7:43 am

holy shit XD i wanted to write Word* XD btw back to Hyuugas >.>
Back to top Go down
Nagato
ANBU
ANBU
avatar

Posts : 135
Join date : 2009-04-15
Age : 24
Location : Under your BED!

PostSubject: Re: Clan Discussion   Sat May 02, 2009 1:21 pm

XD want me to show how ugly Hinata looks?
http://www.onemanga.com/Naruto/437/01/
ok ya i now this is not it but look at her she looks so retarded
http://www.onemanga.com/Naruto/437/10/
LOOK AT THAT EWWW UGLY WHORE
omg i think ima throw up*Vomits on Hinatas face*
http://www.onemanga.com/Naruto/437/12/

OMFG SO UGLY*VOMITS MORE*
Back to top Go down
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Sat May 02, 2009 4:45 pm

stfu u fuckin cunt u just cant Hinata is the hotest girl in Naruto and temari seriously looks like shit when ill be readin Naruto from the beggining again ill show u some of her ugly face pics
Back to top Go down
Ishiro
Genin
Genin


Posts : 31
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Clan Discussion   Sat May 02, 2009 8:18 pm

Nagato wrote:
XD want me to show how ugly Hinata looks?
http://www.onemanga.com/Naruto/437/01/
ok ya i now this is not it but look at her she looks so retarded
http://www.onemanga.com/Naruto/437/10/
LOOK AT THAT EWWW UGLY WHORE
omg i think ima throw up*Vomits on Hinatas face*
http://www.onemanga.com/Naruto/437/12/

OMFG SO UGLY*VOMITS MORE*

Go back to your gay men's bar sir. >.>
Back to top Go down
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Sat May 02, 2009 9:54 pm

ROFL nice one high five =D btw nagato when i was on redtube there was a whole bunch of private cams maybe u will find a ga..... one for you o.o
Back to top Go down
Kiyoshi
Genin
Genin
avatar

Posts : 27
Join date : 2009-04-15
Age : 24
Location : Your house :D

PostSubject: Re: Clan Discussion   Mon May 04, 2009 9:28 am

kamil1234 wrote:
ROFL nice one high five =D btw nagato when i was on redtube there was a whole bunch of private cams maybe u will find a ga..... one for you o.o
Lmfao, redtube....good times...good times..
Back to top Go down
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Mon May 04, 2009 12:03 pm

HAHAHAHAHAHAHA XD WHAT DO U MEAN GOOD TIMES?
Back to top Go down
Nagato
ANBU
ANBU
avatar

Posts : 135
Join date : 2009-04-15
Age : 24
Location : Under your BED!

PostSubject: Re: Clan Discussion   Mon May 04, 2009 7:26 pm

Ok Hinata Is NOT THE FUCKING HOTTEST GIRL IN NARUTO..
and temari isn't either....

and ishiro GO BACK TO GOA No life and Kamil stop jacking off dick go outside and find yourself a life and a girl instead of being on the computer all day.
Back to top Go down
Ishiro
Genin
Genin


Posts : 31
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Clan Discussion   Mon May 04, 2009 10:44 pm

Nagato wrote:
Ok Hinata Is NOT THE FUCKING HOTTEST GIRL IN NARUTO..
and temari isn't either....

Indeed. Alot of the girls in Naruto are hot. If I had the choice, I'd pick several.

Nagato wrote:
and ishiro GO BACK TO GOA No life

GOA is dieing cause Dan/Kobata won't update it, and take care of the main root of evil: logging. There are also quite a few people that make the game a pain to play. Kai, Egzon, most of Suna, etc. They all share that haughty, holier than thou attitude that ruins the community.

Nagato wrote:
Kamil stop jacking off dick go outside and find yourself a life and a girl instead of being on the computer all day.

So I assume you know that Kamil does in his personal life? Otherwise, you're making things up? Remember that little phrase your mother told you? Don't assume, otherwise you're an ass.

Get it? assume?
Back to top Go down
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Tue May 05, 2009 9:12 am

... nagato =O u fucking stalker
Back to top Go down
Kiyoshi
Genin
Genin
avatar

Posts : 27
Join date : 2009-04-15
Age : 24
Location : Your house :D

PostSubject: Re: Clan Discussion   Wed May 06, 2009 1:00 am

kamil1234 wrote:
HAHAHAHAHAHAHA XD WHAT DO U MEAN GOOD TIMES?
Hmmmm, idk.... x)
Back to top Go down
Kenryou
Jounin
Jounin
avatar

Posts : 79
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Thu May 07, 2009 9:00 am

LoL... Good times??
Back to top Go down
Kiyoshi
Genin
Genin
avatar

Posts : 27
Join date : 2009-04-15
Age : 24
Location : Your house :D

PostSubject: Re: Clan Discussion   Thu May 07, 2009 11:47 pm

*cough*cough* Sooo how's life?
Back to top Go down
kamil1234
Admin


Posts : 218
Join date : 2009-04-15

PostSubject: Re: Clan Discussion   Mon May 18, 2009 1:52 pm

YES MY I LOVE THIS TOPIC AND MY NET IS BACK UP WOOT!!! =D
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Clan Discussion   

Back to top Go down
 
Clan Discussion
Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Azumanga Daioh Discussion
» Skaven Clan Pestilens Rat Ogre Question
» Clan Skryre
» Jackanory's WIP Clan Pestilens skaven, updated 29.11
» Burst Angel Discussion

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Naruto Eternity :: Naruto Eternity :: Clan Discussion :: Hyuuga-
Jump to: